Wyszukaj informacji w serwisie


eBOK



Szanowni Państwo,

wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom, z myślą o Waszej wygodzie i aby usprawnić kontakt ze Spółdzielnią, uruchomiliśmy Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK).

Od teraz 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, każdy z Państwa może cieszyć się bezpłatnym dostępem do takich informacji jak:

  • saldo rozliczeń łączne dla wszystkich posiadanych lokali w zasobach Spółdzielni, jak również dla każdego lokalu oddzielnie,
  • składniki miesięcznego wymiaru opłat wraz z obowiązującymi stawkami, naliczenia miesięcznych opłat za lokale, rozliczenia mediów (gaz, zimna i ciepła woda, centralne ogrzewanie)
  • historia dokonanych na konto Spółdzielni opłat,
    stany wodomierzy (liczników) zimnej i ciepłej wody na dzień odczytu (ostatni dzień kwartału) oraz zużycie wody za okresy kwartalne.

Dodatkowo będzięcie Państwo mogli:

  • pobrać aktualne druki,
  • zarejestrować pismo,
  • zgłosić usterkę.

 

Regulamin korzystania z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) w Spółdzielni Mieszkaniowej „CENTRUM”  (100,78 KB)

Wniosek o wydanie loginu i hasła do systemu eBOK  (163,93 KB)

 

Poniedziałek - Piątek

07:00 - 15:00

Telefon (Konserwator dyżurny)

+48 606 557 675